DVA Makelaars | Dapper & van Aalst
Top
Image Alt

Boezemsingel 32 – Alkmaar

Mijn cijfers zijn vooral gebaseerd op de communicatie met Tineke. Het klikte niet tussen ons. Vooral Tineke had naar mijn mening moeite met luisteren. Daarnaast verliep het telefonisch contact moeizaam Ze wist tot 2x toe niet waarvoor het huis te koop gezet was. Ook moest ik tot 2x toe uitleggen wie ik was. Soms was er aktie ondernomen naar klanten zonder dat ik ergens van af wist. Toen ik aangaf dat ik graag op de hoogte gehouden wil worden over het proces, kreeg ik de wind van voren. Ik kreeg wel het idee dat klant contact goed was.

Geschreven op 27 april 2015

Reactie van Dapper & van Aalst Makelaardij (dinsdag 28 april 2015)

Beste Sandra,
Jammer dat we een negatieve beoordeling van je hebben ontvangen. We betreuren dat we niet eerder een reactie van je ontvangen hebben, zodat we hierover met je in gesprek konden treden. Nu moeten wij dit vernemen in het Gastenboek. Tijdens de eindinspectie van de woning heb je ook geen signalen aan ons afgegeven over je ontevredenheid, terwijl op zo’n moment dit goed geëvalueerd kan worden. Wij zijn altijd bereikbaar, zelfs in het weekend, zodat we samen altijd in gesprek hebben kunnen gaan. Ik weet zeker dat je hierna een beoordeling had geschreven welke in lijn ligt met de andere beoordelingen in het Gastenboek.

Ik kan me niet vinden in je uitspraak dat ik je niet correct behandeld zou hebben aan de telefoon. Dat er vanuit jouw kant geen persoonlijke klik was met mij is mogelijk. Wij hebben als doel iedereen de nodige aandacht te geven in het proces van verkoop, als er geen klik is wordt dit een extra uitdaging. Daarentegen hebben we je woning (2x) verkocht met een uitstekende opbrengst binnen een snelle periode! Jammer dat je hieraan voorbij gaat in je verhaal.

Dapper & van Aalst Makelaardij
Tineke Dapper